Agva Shelale Otel

Şile
Haritada Göster Kurfalli Mahallesi,Erseven Sokak 89,34980 Sile,Istanbul
2.2 /5
Öncelikle merhabalar. Burayı biz yeni devir aldık şubat 2024 yılında. Ramazan Bayramında da açılış yaptık ve siz değerli misafirlerimizi çok güzel ağırladık. Yeni halini tekrardan görmenizi tavsiye ederim. El değiştirmiş bir işletme olduğunu bilmenizi isterim🙏🙏
şehriban a*** - 5/5
Türkçe - Kaynak : Google
Öncelikle Beytullah beye ve tüm personele ilgi ve gayretleri için teşekkür ederim. Otele giderken kötü yorumları gördüm ama herkesin bakış açısı farklıdır diye atladım gittim. Yol gerçekten bayağı kötü. Isıtma klimayla oluyor, radyatörler çalışmıyor. Klima da belli bir süre sonra soğuk üflüyor. Onu en azından şömine ile telafi edebiliyorsunuz. Jakuzi su kaçırıyor maalesef odanın yerleri sırılsıklam oluyor. Ama en büyük problemi sıcak suda yaşadık. Jakuziyi doldurmak için musluğu açtım yarıya yaklaşmadan sıcak su kesildi. Arkadaşlar geldiler onlarda sorunu gideremedi. En sonunda ılık bir suyu zor elde ettik. Eşim odadaki su ısıtısıyla en az 10 kez jakuziye su doldurarak kullanacak hale getirdik. Taktir sizlerin.
recai d*** - 2/5
Haftasonu için eşimle gittik. Odaya girdiğimiz an içerde kıl yumağı vardı yerlerde sadece çarşaf değiştirerek temizlemişler. Aşırı kötüydü temizlik. Çağırtıp temizlettik ama yine sadece yeri sildiler komidin üzerinde kıllar vardı. İçerdeki fiyatlar aşırı pahalıydı. İskeleyi kullanamadık. Fırtınadan hasar görmüş fakat bunun bilgisi önceden verilmeliydi. Nehir kenarında huzur bulmaya gittik ama nehiri göremedik. Yolları aşırı kötüydü. Genç bi çocuk ilgilendi bizde o cok yardım severdi hakkını yemeyelim. Ama tesis çok kötü bakımsız bir daha bedava olsa gitmeyiz. Terkedilmiş gibiydi. İlgilenip düzeltilmesini tavsiye ediyoruz ki müşteriler sürekli gelsin.
Sevilay Y*** - 1/5
Türkçe - Kaynak : Google
Otel tek kelimeyle çok kötü boşuna paranızı verip rezil olmayın ilgi alaka sıfır çalışanlardan bir tek Hasan diye bir arkadaş herşeye koşturmaya çalışıyor. diğer Yorumlarda da yeterince gerekli açıklamayı yapmışlar zaten
Belma U*** - 1/5
Merhabalar. Jakuzili, şömineli nehir manzaralı odada 2 gün kaldık. Bu oteli tavsiye etmiyorum. Objektif olarak olumlu ve olumsuz yanlarını yazacağım. Olumsuz yanları: *Oda Temizliği çok kötü. Kaldığım en pis oda diyebilirim. Temizlik namına hiçbir şey yok. Değiştirilen nevresimler dahi lekeli. *Otele araçla ulaşım için çok bozuk yollardan geçmek zorundasınız. Otel merkeze km olarak uzak gibi görünmese de o yollardan çok yavaş geçmek zorundasınız. *İnternet arızalı olduğu için hiç yoktu. *Jakuzi arızalı, banyoya su akıyor. *Duşakabin, musluklar pas içinde. *Mobilyalar, Eşyalar eski. *Otel Doğa içinde olduğu için camı açtığınızda Böcekler geliyor. Otelin bu konuda suçu yok, bilgi amaçlı yazdım. *Yalıtım çok kötü. Yan odadaki sesleri adeta kendi odanızda gibi duyuyorsunuz. Olumlu yanları: *Kahvaltı fena değil. Hava güzelse nehir kenarında kahvaltı yapılıyor. *Şömine keyfi güzeldi fakat önceden yakılan külleri temizlememişler. *Personel canayakın. Ellerinden geleni yapıyorlar ama otel o kadar kötü ki onların da yapabileceği bir şey yok.
Ertan O*** - 2/5
Tüm Değerlendirmeler Değerlendirmeler

OTEL HAKKINDA

Sezonluk açık havuz gibi dinlenme imkânlarından/kolaylıklarından yararlanın veya bahçe ile manzaranın tadını çıkartın.
Uzaklıklar en yakın 0.1 mil ve kilometre değerine yuvarlanarak gösterilmektedir.

Ağva Plajı - 3,1 km / 1,9 mi
Şile Feneri - 32 km / 19,9 mi
Şile Kalesi - 32,3 km / 20,1 mi

En yakın havaalanı İzmit (KCO-Cengiz Topel) - 75,1 km / 46,7 mi

Misafirler için 24 saat açık resepsiyon, çamaşırhane ve asansör mevcuttur. Ücretsiz otopark vardır.
Otelde 2 restoran misafirlere yemek servisi yapıyor, ayrıca belirli saatlerde oda servisi mevcut. Misafirlerimize her gün ücretli kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Ağlayan Kayalar Parkı yakınında
Şile bölgesindeki Agva Shelale Otel misafirlere nehir kıyısında, Kurfallı Altı Plaj Plajı ve Ağva Plajı ile 10 dakika sürüş mesafesinde konaklama fırsatı sunuyor. Bu otel Ağlayan Kayalar Parkı ile 2 mi (3,2 km) ve Ağva Yeni Cami ile 3,4 mi (5,5 km) mesafede.
Misafirler için 17 klimalı odada LCD televizyon mevcuttur. Misafirlerimize ücretsiz kablosuz İnternet sunulmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için kablolu TV kanalları vardır. Özel banyoda saç kurutma makinesi ve terlik vardır. Misafirlere ücretsiz şişe su ve tavan vantilatörü gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır. Ayrıca sadece hafta sonu oda/kat hizmeti verilmektedir.