Atillas Cave Hotel

Nevşehir
Haritada Göster Ada Sokak 24,50130 Nevşehir
5 /5
İki küçük kizim ve eşimle bir gece kaldık. Çok memnun kaldık. Odamızın ambiyansina bayıldık. Kahvaltı çok güzeldi. Çalışanlar guleryuzlu ve sizi memnun etmek için çalışıyorlar.
Duygu D*** - 5/5
Harika bir yemek kursuna gittik. Bize mantı mantısı ve etli patlıcan dolmasının nasıl hazırlanacağını sabırla gösteren kadın gibi iyi bir aşçıyı hiçbir dil engeli durduramaz!
Stefano L*** - 5/5
Ceylan K*** - 5/5
Kaynak : Google
Burada kalmadım ama harika bir yemek kursuna gittim. Gerçekten beğendiğimiz 2 Türk yemeğini seçebildik. Eve döndüğümde mutlaka yapacağım 2 tanesini seçtim. Harika yemek ve şirket ile harika bir deneyimdi.
Didi V*** - 5/5
Onlarla en iyi deneyimi yaşadım, verilen harika hizmet ve şef tarafından yapılan harika yemekler. Teşekkür ederim
Priansh P*** - 5/5

Atilla's Cave Otel olarak Aileden gelen bir Turizm tecrübesine sahibiz. Bunun yanında Profesyonel olarak uzun zamandır Turizm ve Kapadokya için çalışmaktayız. 30 Yılı aşkın süredir Ailemiz Turizm ile ilgilenmesine rağmen 2016 da ihtiyaç üzerine otelimiz açılmıştır. Misafirlerimize bir aile ortamı sunmaktayız. Dünyanın her bölgesinden çok sayıda misafirler edindik.

Vizyonumuz;

SAğlıklı yaşam, organik sağlıklı yiyecekler, tarihi dokuyu koruma, az para ve çok gönül kazanmaktır.

Odalarımızın tamamı tarihi dokuda olup, 1000 yılı aşkın yaşta odalarımız da mevcuttur. Teraslarımız salonumuz ve ortak alanlarımızı her zaman ücretsiz olarak kullanabilirsiniz ve Dünyanın her yerinden gelen yerli ve yabancı misafirlerimizle kaynaşabilir dost olabilirsiniz. Mekanımızda daha önce bu şekilde çok sayıda kalıcı arkadaşlıklar olmuştur.

Kahvaltımız ve çay kahve ikramlarımız her zaman ücretsizdir. Bunun yanında akşam yemeği olarak ta sabahtan belirtmeniz durumunda yöreye özgü lezzetli ev yemekleri hazırlayabiliriz.

Kapadokya tarihi ve gezilecek yerler konusunda her zaman ücretsiz bilgi ve harita verebiliriz. Bunun yanında bizimle tur yapmak isterseniz bölge genelindeki bütün turlara hakimiz ve bağlantılarımız mevcuttur. Bunlarda da ücretli olarak yardımcı olabileceğimiz gibi kendi özel Kapadokya turumuzu da hazırlayabiliriz.

Şimdiden iyi tatiller diliyoruz.

Atilla ÖZCAN

Atilla's Cave Hotel Nevşehir merkeze 1 km mesafede bulunan Nar Beldesindedir. Göreme'ye 15 dakika Nevşehir'e 2 , Uçhisara 10 dakika mesafededir. Otogardan Nevşehir'e gelindiğinde karşınıza çıkan ilk Belde, aynı şekilde Havalimanı'ndan Nevşehir'e giriş yapıldığında yine karşınıza çıkan ilk belde olduğundan dolayı mükemmel bir konuma sahiptir. Merkezi olmasına rağmen son derece sessiz ve huzur veren kayadan oyma bir beldededir.

Ada Sokak 24,50130 Nevşehir
Priansh P*** - 5/5
Haritada Göster Ada Sokak 24,50130 Nevşehir

Vizyonumuz;

Şimdiden iyi tatiller diliyoruz.