Carissa Hotel

Menteşe
Haritada Göster Emirbeyazit Mahallesi,14 Sokak 10,Mentese,48000 Mugla
1 gece konakladık,üst katlardaki aile suitlerinde kaldık,gayet geniş ferah ve temizdi.yerler fayans ,banyolar kaliteli malzeme ve en önemlisi yeni bina olması avantajıyla gayet temizdi..çalışanlar ilgili ve güleryüzlü ..kahvaltısı da yeterliydi.muğla uğraklarımız için tekrar tercih edeceğimiz bir oteldir.
hasibe k*** - 5/5
Swagoes - 3/5
Kaynak : Google
**REZİLLİK**** 9 Mart sabah 5 de giriş yaptık. Soyadım elciyar 12 çıkış dedİ biliyoruz o saatte olduğunu lakin sabah 5 de girmişim ben zaten Çıkış saati öncesinden aramaya başladı ve şaka gibi ELEKTRİĞİ KESTİ !!!!! Üslupları aşırı rahatsız edici saat 12 yi 10 geçe çıktık Tam bir rezillik .yarım saat bile opsiyon tanımadı o kadar dememize rağmen.odayi tek kişilik vermiş, malzemeler eksik .bir daha kalacaktik asla kalmam.resepsiyonlarda asla Güleryüz yok.tum tatil enerjimi aldı resmen bu otel. Ayrıca ben sürekli otel kullanan biriyim böyle bir rezillik ilk defa gördüm Özür dileyeceginiz yerde birde kalkmış beni elestiriyorsunuz. Umarım hatalarınızı görüp düzeltme çabasına girersiniz .
Gülden E*** - 1/5
İki günlük iş seyahatinde konakladığım otel… Gece saat 03:00 de girmiş olmama rağmen resepsiyondaki arkadaş güler yüzle karşıladı… Odalar gayet güzel konum olarak da merkez de sayılır… Tam bir f/p oteli…
Volkan A*** - 5/5
Ahmet Y*** - 5/5
Kaynak : Google

İş ve şehir seyahatlerinizde Muğla'daki ikinci eviniz olmayı hedefleyen otelimiz, siz ve sevdiklerinizin konforu için gereken en ince ayrıntıya dikkat ederek hizmet vermektedir. Bir çok konaklama tesisinde lüx hizmet olarak verilen hizmetlerin hepsi otelimizde standart olarak sunulmaktadır. Konakladığınız süre boyunca odalarımızda bulunan güvenlik kasası, çay&kahve imkanları, hijyenik terlik, banyo aksesuarları, Wifi, TV ve uydu hizmetlerinden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Carissa Otel olarak siz ve sevdiklerinizi misafir etmekten onur duyarız.
Tesisimiz, Muğla AVM 'lere 250 m., otobüs terminaline 1 km., Akyaka ( Gökova ) 20 km., Marmaris'e 40 km. Bodrum Milas Havaalnına 80 km. ve Dalaman Havaalanına 80 km. uzaklıktadır.