Dalya Resort Aqua & Spa Hotel

Datça
Haritada Göster Iskele Mahallesi,30 Sokak 5,Koru Mandalya Mevkii,48900 Datça,Mugla
Gülsinem Ö*** - 5/5
Kaynak : Google
Güncelleme! Yorumum kaldırıldığı için tekrar yazıyorum. Burada çalışan bir personelin çok yakını aynı zamanda da konaklama imkanı bulmuş biriyim. ! Personele uygulanan haksızlıkları detaylıca yazmıştım.Simdi tedayları belirtiyorum .Özür dilemek yerine, uslupsuz yanıtınıza istinaden yorumu tekrar yayınlamak durumunda kaldım. Şahit olduklarımızdan bir kısmını tekrar iletiyorum. Personel zaten yemek kötü diye konuşuyor ister istemez duyuyorsunuz kolidorlarda. Garsona yemek kötü diyoruz abi biz iki kap yemeği zor görüyoruz diye cevap veriyor.Barda içki istiyorsun yorum yap diye yakana yapışıyorlar... Animasyon fiyasko! Resepsiyona çocuk koymuşlar hemen yardımcı oluruz dan öteye geçemedi. Olamıyor çünkü. Otelde çocuk yatağı yok . Öğlen beklediğimiz yatak gece 11 de geldi. Oda kartı kilitlendi resepsiyona indim bir kız çocuğu koymuşlar başka odanın kartını vermis bir daha ağası in çık. As asansör çalışırsa çıkacağız! Resepsiyonun haberi yok tekniğe sordu asansör ısınmış da kapatmış. Yukarı asansöre cikiyoruz kartla girildiği için asansöre binince beş personel de bizimle biniyor. Kendimizi odaya tam atiyoruz duş alacağız tuzlu sudan ağzınız gözünüz yanıyor. Gelelim hizmete, aşağıdaki yorumlarda ki gibi, kirli havuz, kirli masalar, kirli odalar, kirli su dolapları, kirli bar ortamı, artan atık sularla çay demlenmesi, sıra gelmeden biten dondurma, bayat simit ve ekmek, tek dilim alabildiğiniz pizza, plastik büyük boy dayatılan rakı (kendileri neyle içiyor acaba) köşe kapmaca oynadığınız boş masa. iki saat açık ve küçücük kızın kafa derisini koparan Aquapark. !!!Hijyenik olmayan bebek masaları , tarihi geçmiş ketçap, mayonez, süt vb her daim mevcuttu. Mezeler çoğu zaman bozuk kokuyordu. Tost makinası var ekmek yok.Ekmegi var peynir yok. Sonra baktık makina da yok. Odadaki kahvenin dahi tarihi geçmişti. İkide bir arıza veren kapılar... , yetersiz şezlonglar...TV var kanal yok. Duş var havlu yok. Animasyoncu var tek bir aktivite yok. Canlı müzik yapıldı eğlencenin adı yok. Çerez istedik herkes almış bize gelince oda yok. Olmayan ama var gösterilen plaj. Asansör var arızası cok. Beş çayı ikramı pool barda çayı aşağıda lobyde . Tabağı aşağı indirmek yasak çayı kahveyi pool kenarına götürmek yasak. Arada var 3 km mesafede aşağı yukarı in çık. Filtre kahve varmış isteyince yok.Yerine Türk kahvesi diyor onada adisyon açıyor. Oda var ek yatak yok. Resepsiyon eksikleri bildiriyor getirecek görevli de yok. Gideceğiz iade de yok. Para verip üzerine eziyet çektiğim otel. İki aile kaldık bin pişman olduk. Personelden kısıyorsun, müşteriden fazlasıyla alıyorsun hizmet sıfır. Tavsiye vereyim size hizmet anlayışınızı geliştirin... İnsanların sene de bir hafta tatili var burnundan getirmeyin. Mutfak , restaurant hizmeti komple faciaydı. Yemek yerken insanları dikizleyen personellere eğitim verin. En azından kılık kıyafetin temizliğine özen gösterin. Midemizi bulandırmak durumda kaldınız. Servis koyan çocukların tırnaklarına ,ter kokusuna, Başına koyduğunuz Sorumlunun artis tavırlarına çözüm üretin. Yan masada otururken argo duymak dumunda kaldık. Ailemizi getirip eşimize rezil olduk. Hadi oda kendi hijyenleri olmadı yapış yapış masaları biri kontrol etsin. Yemek çeşidi vardı eti balığı vardı ya çok pişmiş ya çiğ, yada tuzlu tuzsuz ziyan! Şimdi soruyorum size insanlar ne için sizi tercih etsin? Bizim tüm yıl bekleyip ne umutla geldiğimiz tatili bize zehir oldu.Yatak rahattı ve biz onca aksiliklerin mutsuzluğun içinde uyuyamadık. Bu detaylar belli ki ya yöneten kişi bu sıkıntıları bilmiyor yada görmezden geliyor. Yada tüm aksilikler bir hafta içinde bize denk geldi bizim talihsizligimiz . Çalışanları rencide etmek için değil sıkıntıların müşteriye yansıdığını görmeniz gerektiğini belirtmek istediğim için yazıyoruz.
K. A*** - 1/5
Beste Ç*** - 5/5
Izzet B*** - 5/5
Ertuğrul A*** - 5/5

Dalya Resort Hotel, 148 odadan oluşup bünyesinde 2 bar, 1 restoran ve snack büfe bar bulunmaktadır.
Dalaman Havaalanı’na 160 km. ve transfer süresi 2,5 saattir. En yakın şehir Datça. Gezi̇lecek yerler; Hayıtbükü, Ovabükü, Palamutbükü, Knidos Antik Kenti, Karaincir, Tarihi Yel Değirmenleri. Taksi ile 1000 mt., minibüs ile 500 mt. mesafededir.
Tesis sahile 700 mt. mesafede bulunmaktadır.

Iskele Mahallesi,30 Sokak 5,Koru Mandalya Mevkii,48900 Datça,Mugla
Dalya Resort Aqua & Spa Hotel
Datça
Gülsinem Ö*** - 5/5
K. A*** - 1/5
Beste Ç*** - 5/5
Izzet B*** - 5/5
Ertuğrul A*** - 5/5
Tesis sahile 700 mt. mesafede bulunmaktadır.