Doni Guest House

Ubud
Haritada Göster Jalan Raya Sapat Tegallalang,Ubud 80561
4 /5
İki gecedir oradayız. Saat 9:30 civarında havaalanına vardık ve Bomo bizi bekliyordu. Bize karşı çok iyi davrandı ve Transfer sırasında bize biraz kültürlerinden bahsetti. Onunla yolculuktan gerçekten keyif aldık. Otele vardığımızda bizi çok iyi karşıladılar, ertesi gün kahvaltı için kayıt yaptırdık ve her şey harikaydı. Odanın inanılmaz orman manzarası vardı, yüzme havuzu Villa'nın EN İYİ şeylerinden biriydi. Biraz nem vardı ama bu ortamın bir parçası. Oda daha temiz olabilirdi ama çok da önemli değildi. Geceleri hiçbir gürültü duymuyorsunuz, sadece doğa ve çevrede yaşayan hayvanlar ve küçük şelale var. Novi bize her şeyin nasıl çalıştığını ve sağladıkları tüm hizmetleri açıklamamıza çok hoş davrandı. Orada bir saatlik masajın tadını çıkarıyoruz ve gerçekten rahatlatıcıydı. Ayrıca yeni yerler keşfetmek için Ubud çevresinde bir gezi için onlara bir motosiklet rezervasyonu yaptırıyoruz. Kesinlikle Ubud'un kalabalığından uzakta olmak isteyen biri için burayı tavsiye edeceğim.
Haydee E*** - 5/5
Bu konumu kimseye tavsiye etmiyorum! Şu ana kadar 5 aydır Bali'deyim ama gittiğime pişman olduğum tek yer burası! Kötü insanlar, personel kötü davranıyor, size ilgisiz davranıyorlar, hiç iş havasında değiller ve ayrıca yüzlerinde sahte bir gülümseme var! Neyle başlamalıyım? Oda kesinlikle rezervasyonda yazıldığı gibi 40 m değildi, rezervasyonda tüm resimler editlenmiş ve photoshoplanmıştı, küvet içten kirliydi ve kirliydi, lavabo tıkalıydı, 2 gün öyle kaldım, su dolu... sıcak su yoktu, yüzme havuzu düzensizdi, kenarları tozla doluydu, ayrıca pencere pervazları da tozla doluydu... odanın zemini dağınıktı... Ama her şeye sınır getiren şey, odaya kahvaltı dahil para ödemiş olmama rağmen kahvaltı alamamamdı! Çünkü 10:30'da masaya vardım ve 10'da kapanacaklarını söylediler ki bu açıkça yalandı. Resepsiyondaki kadın siparişimi vermek için mutfağa gitti ama "sözde aşçılar" artık bunu yapmak istemediklerini söylediler... kapattılar 😡Bize odayı verdikleri yerden Restoranın tepesinde birçok basamak var ve en az 5 dakika yaptım, resepsiyondaki bayana bir gece önce yemek sipariş ettiğimi anlattım, hatta bana istediklerimi doldurmam için bir sayfa bile verdiler ve ben de 10 numarayı belirttim. Yani parasını ödediğime göre saat 10'da kahvaltımı masada hazırlamış olmam normaldi! Ama bunu bize vermek istemediler, onlara aç küçük çocuklarım olduğunu ve bölgenin medeniyetten çok uzak olduğunu, onlara yiyecek verecek hiçbir yerim olmadığını açıklamama rağmen... Bir gece önce akşam yemeği siparişi vermeye gittiğimizde saat 10 olmadan 19'a vardık ve bize kapalı olduğunu da söylediler... 19'da açılıyor... tamam odaya geri döndük ve 19'da geri döndük, ardından biz de gittik. Siparişimizi alana kadar 20 dakika daha bekledi. İşte bu kadar ama bu tür çalışanların olduğu konuma yazık, belki de sahibin suçu yok ama birlikte çalıştığınız insanlar sizi ayağa kaldırabilir veya işinizi batırabilir.
Diana R*** - 1/5
O.CH.K. - 4/5
Kaynak : Google
Nick S*** - 5/5
Burada çalışan insanlar o kadar iyi ki, orman manzaralı muhteşem bir yer. Gece boyunca hayvanlar dışında ses duyulmuyor. Burayı ve burada çalışan insanları seviyorum. Sizden daha kalışımız çok rahattı
Charlii_lr - 5/5

Spada misafirlerimize masaj sunulmaktadır. Misafirlerimiz için açık havuz ve kiralık bisiklet mevcuttur. Bu pansiyonda misafirler için ayrıca ücretsiz kablosuz İnternet ve tur/bilet desteği vardır.

Tegallalang Çeltik Terasları - 4,6 km / 2,8 mi
Campuhan Tepesi Yürüyüş Yolu - 6,7 km / 4,1 mi
Gunung Lebah Tapınağı - 6,8 km / 4,2 mi
Blanco Müzesi - 6,8 km / 4,2 mi

Tercih edilen havaalanı Doni House & Villa Denpasar (DPS-Ngurah Rai Uluslararası) - 43,5 km / 27 mi mesafede

Misafirler için kuru temizleme/çamaşır yıkama servisi, 24 saat açık resepsiyon ve valiz dolabı mevcuttur. Misafirler için gidiş-dönüş havaalanı transfer servisi (24 saat) ücretli olarak hizmet vermektedir, ayrıca otelde ücretsiz vale otopark vardır.
Doni House & Villa misafirlerine restoranda yemek servisi yapılıyor. Misafirlere her gün 8.00 ve 10.00 arasında ücretsiz kontinental kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Ubud bölgesinde
Ubud bölgesindeki Doni House & Villa misafirlere Tegallalang Çeltik Terasları ve Keçak ve Ateş Dansı Gösterisi, Pura Dalem Ubud Tapınağı ile 15 dakika sürüş mesafesinde konaklama olanağı sunuyor. Bu spa olan pansiyon Campuhan Tepesi Yürüyüş Yolu ile 6,7 km (4,1 mi) ve Ubud Maymun Ormanı ile 8,5 km (5,3 mi) mesafede.
Misafirlerimizin konforu ve rahatı için 8 klimalı oda buzdolabı ve LED televizyon bulunmaktadır. Odalarda özel balkon veya veranda bulunur. Misafirlerimize ücretsiz kablosuz İnternet sunulmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için kablolu TV kanalları vardır. Banyolarda ayrı küvet ve duş ve ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri vardır.