Keyf Konak

Güzelçamlı
Haritada Göster Bekir Ugurlu Sokak no:23,09400 Guzelcamlı,Aydin
4 /5
Sessiz sakin bir ortam, güleryüzlü evsahipliği vardı.
Ekrem O*** - 5/5
Hikmet O*** - 4/5
Kaynak : Google
Ben evet bu otelde kaldım eminim benim google hesabım yok akrabama geldim almanyadan misafir olarak geldim 3 kişi ayrı odalarda kaldık akşam üzeri bir masa hazırlamak istedik içki içmek için saat 22:30 gibi tabak ve bicak kaşık istedik rica ettik resepsiyonda duran görevli servis ücreti oldugunu söyledi ve bizden 400 tl para talep etti bizde vermek mecburiyetinde kaldık birde yalancı muamelesi yapıyorsunuz ben sadece olanı söyledim yaşadıgımı söyledim 2 tabak ve ve servise 400 tl para teklif edilmesi biraz ayıp oldu sorun yok ben sabotajcı degilim veya sizle ve işletmeniz ile bir sorunum yok neden yalancı gibi davranıyorsunuz anlamış degilim
MERTCAN Y*** - 1/5
altay e*** - 5/5
Kaynak : Google
Güleryüzlü personeli ile çok güzel bir otel. Her şey çok temiz. Küçük iletişim sorunlarına rağmen her şey harika gitti ve ister kendi çamaşırlarınızı yıkamak ister akşamları yiyecek bir şeyler yemek istemek olsun, küçük ekstra taleplere her zaman açıktık! Kahvaltı her zaman çok lezzetli ve çeşitliydi. Konumu da bir rüya. Her şey harika ve şiddetle tavsiye edilir :)
Jessica B*** - 5/5

• Oda Servisi
  • Bisiklet Kiralama
  • Açık Otopark

Keyf Konak Boutique Hotel'de her sabah kahvaltı servis edilmektedir.

Birçok misafirimizin tatil deneyimini en iyi şekilde yaşamalarını arzulamaktayız. Hizmetimizle müşteri memnuniyetinin esas olduğu otelimizde sizleri de ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Aydın Kuşadası Güzelçamlı'da konumlanmaktadır. Özel plaj olarak Kendi restoranımız olan Milli Park yanında deniz kıyısında Kıyı Balık Restoran ve plajını kullanabilirsiniz. Kıyı Balık'ta yeme & içme otel misafirlerine ayrıca indirim uygulanır.
Milli Park giriş kapısının yanında bulunan otelimizin diğer işletmesi Kıyı Balık Restoran'ın özel plajında ücretsiz denize girebilir. Güzelçamlı Sahili, mavi bayraklı kum, kumlu çakıllı ve çakıllı plajlara sahiptir. Milli Park İçmeler Koyu tamamen kumlu ve sığ bir denizdir. Diğer koylar çakıllıdır, otelimiz Kıyı balık plajı ve halk plajı kumlu çakıllıdır.

Bekir Ugurlu Sokak no:23,09400 Guzelcamlı,Aydin
Keyf Konak
Güzelçamlı
4 /5
Sessiz sakin bir ortam, güleryüzlü evsahipliği vardı.
Ekrem O*** - 5/5
  • Oda Servisi
  • Bisiklet Kiralama
  • Açık Otopark

Keyf Konak Boutique Hotel'de her sabah kahvaltı servis edilmektedir.