Octagon Apartments Nilie Hospitality Management

Dimitrina M*** - 5/5
Kaynak : Google
Zoey L*** - 3/5
İlk defa böyle bir puan verdim. Isıtma çalışmıyordu. Hava ısıtıcısını istemek istedim ama ne telefona ne de mesaja cevap verdiler. Üzgünüm çünkü ben de meslektaşım. Ancak bu kabul edilemezdi.
Tranakas K*** - 1/5
Selanik'in merkezinde olması, sessiz, temiz olması ve personelin çok nazik ve yardımsever olması nedeniyle daireye ikinci gelişimiz. Kesinlikle tekrar tercih edeceğiz.
katerina m*** - 5/5
Isauro'nun dairesinde dört kişilik üç günlük rezervasyon. Daireye yakın olan Selanik sergi merkezine iş için seyahat edin. İlk gece ilk ikisi gidip odada uyudular (bunu neden söylediğimi anlayacaksınız). İlk faul sıcak su yoktu. Ertesi gün bir kişinin geleceği söylendi. Ertesi gün biz de geliyoruz, suyu hazırlıyoruz çünkü şirketten biri gaz kazanlarını biliyordu, her şey yolunda, sıcak su ve radyatör var, ruh halimiz değişti. İkinci gece çekyatta uyuduğumuzda etrafımızda yatak böcekleriyle uyandık. Bir dakika, böyle şeyler olur, zaten birkaç hafta önce burada aynı şeyi söyleyen incelemeyi okumamıştık. Arıyoruz, bizi başka bir odaya yerleştirmeye çalışacaklarını söylüyorlar. Sakinleşmek için bir kahve içmeye gidiyoruz, bizi geri alıyorlar ve bize koyacak yerlerinin olmadığını ve yapabilecekleri tek şeyin son gece bizi iptal edip (son gece) paramızı iade etmek olduğunu söylüyorlar. Rezervasyonu alıyoruz ve yine de kabul ediyoruz. Kafeye girmişken nerede kalacağımızı aramaya başlıyoruz ve işte festival geliyor. Bizi geri götürüyorlar ve oradaki temizlikçinin kendisi olduğunu, eşyaları almazsak iptali kabul etmeyeceklerini söylüyorlar!!!!!!! Bunu trenden duydular ve kahvemizi bitirip kalacak bir yer bulup bu fare deliğinden çıkmamız için bize bir buçuk saat daha verdiler. Sanki HATALARI olan bir odadan ayrılışımızı ertelemek istiyormuşuz gibi. SOLUCANLAR, ARKADAŞ. Ayrıca, rezervasyonun iptal edilmesiyle Booking inceleme hakkımı ortadan kaldırır. Orada nispeten iyi bir derecelendirme almayı bu şekilde başardıklarını düşünüyorum. Yazık, söyleyeceklerim bu kadar. Ve incelemelere bakılırsa, odayı dezenfekte etme zahmetine bile girmiyorlar ve o lanet çekyatı tamamen atıyorlar.
John K*** - 1/5

OTE Kulesi - 0,9 km / 0,6 mi

En yakın havaalanı Selanik (SKG-Makedonya) - 19,5 km / 12,1 mi

Selanik (Selanik Kent Merkezi) içinde
Octagon Apartments Nilie HospitalityMGMT misafirlere Selanik (Selanik Kent Merkezi) bölgesinde, Tsimiski Caddesi yakınında ve Aya Sofya Kilisesi ile yaya olarak 5 dakika mesafede konaklama fırsatı sunuyor. Bu daire Saint Gregory Palamas Katedrali ile 0,3 mi (0,5 km) ve Selanik Beyaz Kulesi ile 0,3 mi (0,5 km) mesafede.
Misafirlerimizin konforu ve rahatı için 3 klimalı odada küçük mutfak, buzdolabı ve fırınlar bulunmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için düz ekran televizyon, uydu kanalları ve ücretsiz kablosuz İnternet vardır. Misafirlerimize emanet kasası ve ayrı oturma alanı gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır.