Olympos Tatilya Pansiyon

Olympos
Haritada Göster Yazir Mahallesi,Yazir Koyu Olympos,07350 Kumluca,Antalya
5 /5
2 sene önce kardeşim ile birlikte kaldığım işletmeye bu sene ailecek geldik. İşletme düşünülen ufak detaylarıyla bir pansiyondan ziyade otel ayarında. Akşam yemekleri gerçekten lezzetli ve doyurucu. Mezeleri mükemmel. Şefimizi ayrıca tebrik ederim. Odalar çok temiz ve düzenli. Portakal ağaçlarının altında ahşap dairelerde konaklıyorsunuz. Olympos antik kenti girişine oldukça yakın çevrede market vb mevcut. İşletme sahiplerine misafirperverlikleri nedeniyle teşekkür ederiz.
Burak C*** - 5/5
Edit: 4 yıl sonra Eylül 2023 de tekrar aynı yere gittim, gidişim ve dönüş yolculuğum sıkıntılı olsa da, temizlik ve düzen aynı kalmış, günay beye teşekkür ediyorum ufak tefek sorunlar olsa da sıkıntı yok. arkadaşlarım olmadığı için çok keyif alamadım ama yine de tekrar görmek mutlu etti. 🍀Hayatım boyunca bu kadar keyifli bu kadar güzel bir tatil yaşamamıştım. Başta pansiyon işletmecisi olmak üzere tüm ekibe teşekkür ederiz hem o lezzetli yemekleriniz hem temizliğiniz hem de bize olan hassasiyetiniz tek kelimeyle muhteşem 👍♥️ harikasınız..
Gülçin D*** - 5/5
Ailecek güleryüzlü ve ilgililer,yemekleri çok çok güzel,tercih etmemdeki sebep mutfaktaki ayrıcalığı oldu.kahvaltisi da aksam yemegi de cok iyi bir aşçının elinden çıkma ve leziz.Ben çölyak hastasıyım diye bana özel şeyler çıkaran aşçıya çok teşekkür ediyorum😊🙏Biz çok memnun kaldik,herkese de tavsiye ederim🙏
Deniz U*** - 5/5
İşletmenin guleryuzlulugu cok iyi. Temizlik ve yemekleri gayet iyi
Dilara - 5/5
Can B*** - 5/5
Kaynak : Google

Olimpos (Olympos) Tatilya Pansiyon olarak; Güler yüzlü ve tecrübeli kadromuz ile her zaman tertemiz odalarımızda en iyi şekilde ağırlamak için sizleri pansiyonumuza bekliyoruz. Sabahları mis gibi portakal kokusu ile uyanarak bütün bir yılın stresi ve yorgunluğunu atmak, hayatınızda güzel bir anı ile yeni dönem başlatmak isterseniz doğa ile iç içe olan özel odalarımızla sizleri bekliyoruz. Pansiyonumuz Olympos Tatil Köyünde her misafirimize ayrı ayrı tahsis edilen odalardan ibaret olmak üzere konuçlandırılmış şirin ve huzur dolu bir tatil vaat etmektedir. Mevsimi geldiği zaman tazecik portakal koparıp yemek için pencerenizi açmanız ve uzanmanız yeterli olacaktır. Doğru ilkeli bir hizmet anlayışı ile kurumumuz misafirlerimize sıcak bir yuva ortamında huzurlu ve unutmayacak anılar yaşatmayı hedef bilmektedir.  Olimpos ( Olympos ) Örenyeri 425 mt., Olmypos Plajı 1305 mt., Çıralı İnfo Center 1651 mt mesafededir.