Room 23 Boutique Hotel

Akçay
Haritada Göster Akcay Mahallesi,Turgut Reis Caddesi 23/A,10390 Edremit
5 /5
Bayram boyunca otelde konakladık. Çok memnun kaldık. Özellikle Buradan Metin Bey e teşekkür ermek istiyorum. Beyefendi kişiliği ve samimi profesyonelliği bizlerden tam not aldı. 201 nolu odadaydık. Tek eksi nokta, buzdolabı çok sesli çalışıp aniden büyük bir gürültüyle duruyor. Gece uyumak imkansız olduğu için fişi çektik. Onun dışında odanın hijyeni, manzara, ve özellikle kahvaltısı müthiş.
Gizem C*** - 5/5
Room23 bizim her zaman kaldığımız bir otel cok seviyoruz.Temizligi ,yemekleri ,çalışanların ilgisi hersey mükemmel.Biz bugün geldik önceden yer ayırmayi unutmuşuz Kutlugün diye bir yerde kalıyoruz korkunç bir otel yemek için gene Sapphire restoranı tercih ettik.Room23 tavsiye ederim.
ayse A*** - 5/5
Personelleri güler yüzlü ve ilgiliydi. Her şeyiyle 10 numaraydı
Serhat Ö*** - 5/5
Mükemmel konum ve güler yüzlü personel. Kaldığımız oda ferah ve temizdi. Plajın muhteşem manzarasına sahip konforlu yatak. Ancak banyo pek hoş kokmuyordu, bu yüzden sorunu çözmek için çoğu zaman havalandırmayı çalıştırdım. Ertesi sabah otelin hemen arkasındaki restoranda kahvaltımızı yaptık. Favorilerimden biri olan Pişi'yi de içeren büyük ve doyurucu Türk kahvaltısı. Bunu gördüğüme çok sevindim, sonra personel masamıza daha fazlasını getirdi. Çok düşünceliydi.
Cindy C*** - 5/5
Odalar, restaurant bölümü muhteşem Bunların haricinde Otel Şefi KUBİLAY BEY Çok kibar cana yakın birisi kendim Bu otelde 1 gün konaklayıp başka bir otele geçiş yapacaktım. Ancak Kubilay beyin ince ve nazik davranışların dan dolayı Room23 otelde kalmaya devam ettim. Akçay bölgesinde güler yüzlü Temiz otel arayanlar için tavsiyemdir. Kubilay beye ve diğer otel personeline Nazik ve kibar davranışlardan dolayı çok teşekkür ederim.
Ahmet A*** - 5/5

Room 23 Boutique Hotel, oda kahvaltı olarak hizmet vermektedir. Kahvaltı ürünlerimiz organiktir ve yemek pişirme tekniklerimiz sağlıklıdır. Hijyen otel mutfağı belgemiz olup Metrochef ürünleri, soğuk hava deposu, Dünya mutfağı, alkol, kokteyl mevcuttur.

Deniz kenarında toplantı, organizasyon ve projeksiyon, tepegöz, flipchat mevcuttur.

Otelimiz 2019 yapılmıştır 3 aile, 8 deluxe, 12 standart olmak üzere 23 odaya sahip olup, Wi-Fi, LCD TV, uydu bağlantısı, mini bar, çay, kahve ve su ısıtıcısı, oda servisi, VRF klima, saç kurutma makinesi, ücretsiz otopark ile misafirlerimizin her türlü ihtiyacını karşılayacak şekilde donatılmıştır.