Safran Palas

Yeni Foça
Haritada Göster Mustafa Kemal Atatürk Mahallesi Merkez Caddesi 21,Izmir,35687 Yenifoca
5 /5
Mesut İ*** - 5/5
Kaynak : Google
Kaldığımız süre boyunca barış bey ve temizlikçi abladan çok güzel bir ağırlama gördük otelin şahsi olarak internet sıkıntısı var sabah kahvaltilarinda taze taze fransiz ekmekleri renk katıyor kahvaltı çeşitliliği az ama otelin genel anlamda çalışanları ve özellikle barış bey ve temizlikçi abladan Allah razı olsun çoğu açığı onlar sayesinde görmezden gelmek mümkün
NİNJA 1*** - 5/5
Sabah 4.30’da pizza için rahatsız ettik. Barış Bey sağolsun bizi kırmadı. Mükemmel lezzet :) İlgi alaka çok güzel çalışanların emeğine sağlık burda bizi evimizde hissettirdikleri için
Halil G*** - 5/5
Tatil için geldiğimiz otelde çok sıcak ve samimi karşılandık. Barış bey ve Funda hanıma emekleri ve güler yüzleri için teşekkür ederiz.
hakan b*** - 5/5
İzmire ilk defa geldim ve çok otel araştırdımm. Safran otelde kalmaya karar verdim ve iyi ki orada konaklamışım.Herşey çok güzeldi. Odaları temiz ve ilgileri çok tatlıydı. Kahvaltı servisleri onun yanında ikram edilen İtalyan ekmeği çok lezzetliydi. Tabi pizzadan söz etmeden geçemeyeceğim hayatımda yediğim en lezzetli tam bir İtalyan pizzasıydı 👏 Ekleme yapmadan edemeyeceğimi. Eşimle birlikte bu otele 4. Gelişimiz ve yine çok güzeldi herşey. Barış bey ve Funda hanımın samimiyeti otelin temizliği için bu oteli tercih ediyoruz ve her seferinde memnun halıyoruz . İzmir’de meşhur olan boyoz ekmeğinin ilk denemesini de burada yaptık ve çok güzeldii. Tabiki dünya tatlısı mercan da otelin güzel bir parçası. Herşey için çok teşekkür ederiz 🥳
Rabia - 5/5

Safran Palas’ın tüm odalarında; TV, ücretsiz Wi-Fi, özel banyo, bazı odalar deniz ya da dağ manzarasına sahiptir.

Tesisin resepsiyonu 7/24 hizmet vermektedir.

Tesis, İzmir Yeni Foça'da konumlanmaktadır. Yeni Foça Limanı'na 2 dakika uzaklıkta olup, Foça’ya 11 km., Karaburun’a 30 km., İzmir Merkez’e 44 km., Midilli Adası’na 48 km. ve Adnan Menderes Havalimanı’na 56 km. mesafededir.
Yeni Foça Plajı'na 2 dakika yürüme mesafesindedir.

Mustafa Kemal Atatürk Mahallesi Merkez Caddesi 21,Izmir,35687 Yenifoca
Halil G*** - 5/5
hakan b*** - 5/5
Rabia - 5/5

Tesisin resepsiyonu 7/24 hizmet vermektedir.

Yeni Foça Plajı'na 2 dakika yürüme mesafesindedir.