Athena Suits

Erdemli
Haritada Göster Ataturk Caddesi,33750 Erdemli
3 /5
Odalarda halı yok yerler boş intertteki resimlerle alakası yok kahvaltı hiç iyi deyil tavsiye etmem
Oguzhan K*** - 1/5
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Otel konsepti olarak telefonda bilgilendirilip geldiğimizde odamızda içme suyu dahi olmadığını görünce biz su vermiyoruz apart konseptindeyiz dendi. Odalar kesinlikle ısınmıyordu. Ocak ayı olmasına rağmen sadece incecik pike konmuştu klimalar yeterli derecede ısıtmıyor çok soğuk bir gece geçirdik. İnşaatı henüz tamamlanmamış in cin top oynuyor, katlar pis. En komik yanı SICAK SU YOK. Doğru düzgün sabun yok. Kahvaltı ise daha da komik idi. Sadece çayı bile nasıl servis ettiklerini görmeniz adına fotoğraf ekliyorum. Bu fiyata sıfır bir hizmet. Asla tercih etmem tekrar.
Aslıhan K*** - 1/5
Öncellikle manzarası güzel, odaları geniş, sıcak su var havuzu temiz, otelin etrafında çokça market var odaların mutfağında klimasında vs bir sıkıntı yoktu, sabah kahvaltısı yetersizdi doymadık. kahvaltıyı alırken muattap olduğumuz çalışan cevap vermekten acizdi asansör birazcık yavaş ama 4/4’lük beklentiye girmeden gittiğimiz için bizi tatmin etti yine de manzarası için değerdi.
Yagmur B*** - 3/5
Selami Ö*** - 5/5
Kaynak : Google
Odaların temizliği, personelin sicakkanliligi muhteşemdi. Otelin hemen dibindeki plaj cok güzeldi. Kesinlikle tavsiye ederim.
fatih a*** - 5/5

Athena Suits, Mersin Sultan koyu bölgesinde konumlanmış, ulaşılabilir tatil deneyimi anlayışı ile inşa edilmiş, kuzeydoğusunda Roma Su Kemeri, Güneyinde Sultan Koyu, Kuzeyinde antik Roma şehri kalıntıları ve kendine ait özel koyu bulunmaktadır. Tüm bu doğal ve tarihi güzellikler mimari tasarımımıza da ilham vermiştir.  Misafirlerimizin yerine düşünüyor, misafirlerimizin ihtiyaçlarına uygun, değer katan çözümler üretiyoruz. Proaktif yaklaşımlarla hareket ederek oluşabilecek sorunların önlemlerini önceden alıyoruz.
Mersin’in Sultankoyu mevkii'nde hem iş seyahatleri hem de turistik geziler için hizmet veren Athena Suits, keyifli bir konaklama için ideal bir alternatif sunuyor. Konumu itibarıyla pek çok hastane, banka ve kafelere yakın konumda yer alıyor. Keyifli bir tatil geçirebilmeniz için tüm ihtiyaçlarınıza en yakın lokasyon Athena Suits'de.
Üst düzey kalitede ödüllü iç yapı malzemeleri, su kemeri, orman, deniz manzarası, aqua park, sinema salonları, spor salonları ve daha birçok eşsiz özellikle siz değerli misafirlerimizi bekliyoruz.