Cappadocia Palace

Ürgüp
Haritada Göster Dutlu Camii Mah.,Dar Sokak No:3,Ürgüp,Cappadocia
2.4 /5
Tura katılıp palace otelde kaldık.Odalarin hijyeninin olmaması haricinde sıcak suyun olmaması rezalet resepsiyondaki hanımefendiye problemimi ilettiğimde herkes kullanıyor ondan sıcak su yoktur diye dönüş aldım ve sıcak su sağlanmadi 24 saat boyunca haricinde yediğim en kötü akşam yemeğiydi kahvaltı çeşitsizliğine nedemeli?Katiyen tavsiye etmiyorum turla gelen misafirlere sanırım farklı muamele uygulanıyor.
Aysel Y*** - 1/5
Türkçe - Kaynak : Google
Görsellerde gösterilen resimlere aldanmayın o sadece otelin küçük bir alanı onun dışında görsellerle alakası yok balkon yok odalar dip dibe küçücük ve sıcak su yok otelde!! malesef duşu soğuk suyla alıyorsunuz, reception kombiyi kontrol edelim herkes aynı anda kullanmak istediği için falan gibi alakasız bahaneler uyduruyor. Yemekler de çok lezzetsiz.
ebru b*** - 2/5
Oda idealdi, fakat banyodan gelen koku tüm düzeni bozuyor. Temizlik pek iyi değil. Odayı temizleyin desek sorun çözülürdü fakat banyonun tavanında örümcek ağı vardı. Çarşaf altındaki alez maalesef pisti. Kahvaltı verilen oda fiyatına göre çok kötü. Yedik mı evet. Ama alınan oda ücretine bu kahvaltı yetersiz. Oda taş oda dense de, binadan bozma içerisine taş döşenmiş normal bir oda.
Erman Y*** - 3/5
Türkçe - Kaynak : Google
her yere yakın harika konumda, çalışanlar samimiydi ve çok yardımcı oldular. mağara odada konakladık oda büyük ve temizdi, banyosunda jakuzi ve duşakabin var. akşam geç saatte yemek söyleyebilmek için güzel yerler önerdiler. kış ayı olmasına rağmen oda yeterince sıcaktı
Deniz K*** - 5/5
Resmen fiyasko taş oda tuttuk ama bize standart oda verdiler iptal etmek istedik girişinizi yaptık iptal edemeyiz dediler odalarda temizlik adına birşey yok banyo havluları yırtık TV var çalışmıyor odalar havasız ihtiyar bir dayı koymuşlar resepsiyona hiç birşeyden haberi yok odaya çıktım oda soğuk petek var yanmıyor, klima var çalışmıyor oda da telefon yok aşağıya 5 kere inip çıktım Suriyeli bir genci yolluyor hepsinde hallettik diye söylüyor ama hal olan birşey yok korkumdan duş almadım hasta olurum diye yorgunluktan uyuya kalmışım bir kalktım boğazım şişmiş akşam birde çarşıda eczane aradım soğuk algınlığı ilacı almak için sabahta öyle resimlerdeki gibi açık büfe kahvaltısı yok geniş bir sunum tabağına 4 zeytin, 2 dilim domates, 2 dilim salatalık, 1 tatlı kaşığı tereyağı, 1 adet küçük bal, 2 sigara böreği ve 2 elin parmak sayısını geçmeyecek kadar patates kızartması, 3 parça peynir oda kokuyor yenecek şekilde değildi esef ve şiddetle tavsiye etmem
sinan c*** - 1/5

• Bisiklet Kiralama
  • Açık Otopark

OTEL HAKKINDA

Örme Taş odalarımızda; sıcak su, TV, telefon, ısıtma sistemi, saç kurutma makinesi, duşa kabin, tuvalet ve terlik bulunmaktadır.

Oyma Kaya odalarımızda; sıcak su, TV, telefon, ısıtma sistemi, saç kurutma makinesi, duşa kabin, jakuzi, tuvalet ve terlik bulunmaktadır.

Tüm odalarda Wi-Fi mevcuttur.

Tesisimiz Nevşehir/Kapadokya-Ürgüp'te konumlanmaktadır.

• Bisiklet Kiralama
  • Açık Otopark
OTEL HAKKINDA

Tüm odalarda Wi-Fi mevcuttur.