Mivara Luxury Resort & Spa

Bodrum
Haritada Göster Gündogan Mahallesi,Farilya Kücükbük Caddesi 9,48965 Bodrum,Mugla
Otele girdiğiniz an itibariyle tüm çalışanların güler yüzü ile karşılaşıyorsunuz, spa masaj için gittik, harika bir masaj deneyimiydi… Otelin atmosferi de şahane
Zeynep A*** - 5/5
Yarım pansiyon konaklamamız vardı. Restorana geldik, oda numarasını söyledik, oturduk ve ne seçebileceğimizi sorduk. Bize QR kod verip “Limit yok” dediler. Özellikle içecekleri sordular - aynı şey. Otel 5 yıldız, her şeyin dahil olması harika. İki kişilik iki sıcak yemek, bir salata, çorba ve hamurlu kalamar ve içecekler - iki limonata, kırmızı şarap ve bir kokteyl aldık. Yemeği beğenmedim. Yemek yedik, dışarı çıktık ve sonra DİKKAT, çıkarken bizi durdurdular ve hesabı bize uzattılar (140 veya 150 euro)! Şaşkınlıkla bunun ne olduğunu soruyorum, garson müdürü çağırıyor ve sistemde HB'miz olduğu ve akşam yemeğinin dahil olduğuna dair bilgi bulamadıkları ortaya çıktı, bu yüzden parasını ödememiz gerekiyor. Kuponu gösteriyorum, reddediyorlar; hiçbir şey bilmiyoruz, sistemde yok. Diğer restoran misafirlerinin önünde uzun süren utanç verici bir soruşturmanın ardından öğreneceklerini söylediler ve ayrıldık. Yemekler ertesi gün çözülmüş gibiydi, ancak tatil bitmeden içki için bizden para almak istediler. Restoran müdürüne garsonun sözüne göre sipariş verdiğimizi söylediğimde bana hiçbir şey açıklamamaları gerektiğini, HB'de içecek dahil olmadığını kendimiz bilmemiz gerektiğini çok kaba bir şekilde yanıtladı. Ama sonra arkadaşlarımızla başka bir otele taşındık (4*) ve HB, akşam yemeğine su, beyaz, kırmızı veya pembe şarap dahil etti. Bu nedenle “Kendiniz bilmelisiniz” ilkesi işe yaramıyor; her otelin çalışanları, özellikle kendilerini lüks segmentte konumlandırıyorlarsa, her şeyi açık ve net bir şekilde açıklamalıdır! Sonuçta bir kokteyl için bizden en az 21 euro istediler 🤦🏼‍♀️ Bu otelde 4 gece için 1,5 bin euro ödedik! Ancak 21 avro onlara tüm tatilimizi mahvetmeye yetecek kadar iyi bir neden gibi göründü.
Phleum P*** - 1/5
Burası birçok bakımdan olağanüstüydü. Sıcak karşılama bize kendimizi özel hissettirdi, neredeyse kraliyet ailesi gibi. Oda muhteşemdi ve manzara inanılmazdı. Otelde pek çok aktivite vardı ama havuz ve hamam deneyimi bizim favorilerimizdi. Açık büfe kahvaltısı muhteşemdi! Kesinlikle lezzetli! 👌🏼
Ally S*** - 5/5
Vedat S*** - 5/5
Kaynak : Google
Tatil yeri çok güzel, oldukça nefes kesici bir manzara ve personel çok cana yakın ve yardımsever, özellikle de Yousef.
Ghadeer A*** - 5/5

• İnternet
  • Kablosuz İnternet
  • Oda Servisi

Mivara Luxury Resort & SPA özel plaj alani, kapali ve açik havuzlari, konferans salonlari ve ihtisamli oda dizayniyla sizlere manzara, kalite ve ihtisam üçlüsünü bir arada sunuyor. Özel toplanti ve organizasyonlariniza da ev sahipligi yapabilecek kapasitedeki tesis Bodrum'un Gündogan Koyu'nda yer aliyor.
Gündogan mevkiindeki tesis, Yalıkavak merkeze 9 km, Bodrum merkeze 22 km ve Milas-Bodrum Havaalanı'na 50 km mesafede konumlanıyor. Denize sıfır konumlanan tesisin kendine özel iskelesi bulunmaktadır.
Beyaz kumlu plaj, sonsuz Ege mavisi ve heyecan verici spor seçenekleri. Mivara Luxury Resort & Spa’nin çeşitli boyutlarda kapalı ve açık havuzları,unutulmaz bir yaz için misafirlerimizi bekliyor. Çocukların unutulmaz bir tatil geçirmeleri için özel olarak hazırlanmış çocuk havuzundaki suyun enerjisini hissedin.